21/11/14 4:07

FORUM "Αγροτων"

Forum για τα εκτός δρόμου οχήματα, διαδρομές και off-road αναζητήσεις

Ποιο ειναι το καλυτερο;

Navara
83
33%
Hilux
46
19%
Isuzu
34
14%
L200
59
24%
Ranger
10
4%
Αλλο
16
6%
 
Σύνολο ψήφων : 248

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό Crektis » 26/08/11 13:49

postruck. έγραψε:Aν προσεξες αναφερω οτι τα παλιοτερα εχουν ατερμονα.Τα καινουργια οντως εχουν εχουν κρεμαγιερα.Πληροφοριακα το πρωτο που φορεσε κρεμαγιερα ηταν το izusu d-max.Eπειδη οδηγω και παλιοτερα με ατερμονα η διαφορα στην αισθηση και στην πληροφοριση ειναι σημαντικη.Και που ισως υστερει καπως η κρεμαγιερα ειναι στους χωματοδρομους που μεταφερει λιγο παραπανω κραδασμους σε συγκριση με τον ατερμονα.


:slap: Δεν είδα το "παλιότερα". Το Amarok ατέρμονα; Περίεργο. Η αίσθηση πάντως με την κρεμαγιέρα είναι πολύ καλύτερη...
Crektis
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 07/11/10 10:59
Last Visit: 21/11/14 0:33

Re: Αγροτικό/pick-up ποιο όμως??

Δημοσίευσηαπό pointer » 03/09/11 20:41

Δεν είχα νετ τόσο καιρό για αυτό δεν απάντησα..Θα φέρω ένα Navara από Γερμανία.Ελπίζω να μην έχω πρόβλημα..Από θέμα τετρακίνησης έχει την απλή τετρακίνηση+αργό.Μπλοκέ έχει??
The best sound of the world comes from the air!UH-1H(Huey) of-cource! http://www.youtube.com/watch?v=NRd-yMT_5NE
pointer
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: 10/07/11 19:50
Last Visit: 13/11/14 14:39

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό bebes » 23/09/11 7:44

Βρεθηκα τις προαλες με ενα συνεργείο της ΔΕΗ για μια βλαβη (σε αγροτικη περιοχη).

Πιασαμε την κουβεντα και τους ρωτησα τη γνωμη τους για τα διπλοκαμπινα που χρησιμοποιουν.

Αυτη τη φορα ηρθαν με navara, ενω τις προηγουμενες τους θυμόμουν με D-Max.
Ειδα ομως να κυκλοφορουν και L200 με τα χρωματα της ΔΕΗ.

Κοντολογις μου εδωσαν σαν πρωτη επιλογη (απο αποψη αξιοπιστιας και "καβαλας") το ΤΟΥΟΤΑ :lol:

Σαν ανεση στο δρομο (κατι που τονισα οτι με ενδιαφερει πρωτίστως) μου εδωσαν το D-Max και το L200.
Το πρωτο μου ειπαν υστερει καπως στα πολυ ασχημα κομματια (υποψη οτι πανε πολλες φορες σε μερη που δεν εχει δρομους)

Με μεγαλη εκπληξη ακουσα οτι εκει τα καταφερνει πολυ καλα το Ναβαρα, ενω σαν κυριο μειονεκτημα του ανεφεραν οτι "δεν προλαβαινουν να το ταΐζουν πετρελαιο" :lol:

Η εκπληξη μου ηταν για το D-Max. Πιστευα οτι ειναι πολυ καλο εκτος και λιγοτερο καλο εντος.
Πρεπει να παω να το δοκιμασω... :innocent:
ΕικόναΕικόνα[/url]
“…Όταν κλέβεις το κράτος είναι φοροδιαφυγή.
Όταν σε κλέβει το κράτος είναι...νομοσχέδιο

Για τις διακοπες μας φέτος προωθούμαστε υποχρεωτικά στο πρακτορείο ταξιδίων που μας στέλνει διακοπές στα σπίτια μας ,

ΕΝΦΙΑ ΤΟΥΡΣ

Άβαταρ μέλους
bebes
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3673
Εγγραφή: 11/05/05 7:38
Last Visit: 20/11/14 13:08
Τοποθεσία: Πάνω στο ...αγούρι του ΔΝΤ

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό bebes » 24/10/11 19:25

Σημερα δοκιμασα τις...καμπινες.
L 200, Hilux και Navara

Το L200 εχει το πιο συγχρονο ταμπλο, πολυ κοντα σε επιβατικό. Καθισα πισω και τα γονατα μου ακουμπουσaν λιγο στην μπροστα καρεκλα.

Το Hilux εχει την πιο ευρυχωρη καμπινα πισω. Εφτιαξα την καρεκλα του οδηγου και καθισα πισω χωρις να ακουμπανε τα γονατα μου μπροστα. Το ταμπλο πολυ απλο.

Το Ναβαρα μου εκανε εντυπωση ποσο στεναχωρο ειναι πισω :(
μπηκα με δυσκολια (εχει πολυ μικρη πισω πορτα) και καθομουν σχετικα στιμωχτα.

Αυτο ηταν το τεστ καμπινας (ειμαι στο 1,88) :lol:
θα ακολουθησει μαλλον τεστ ντραιβ στα δυο πρωτα, ενω θελω να δω και το D-max
ΕικόναΕικόνα[/url]
“…Όταν κλέβεις το κράτος είναι φοροδιαφυγή.
Όταν σε κλέβει το κράτος είναι...νομοσχέδιο

Για τις διακοπες μας φέτος προωθούμαστε υποχρεωτικά στο πρακτορείο ταξιδίων που μας στέλνει διακοπές στα σπίτια μας ,

ΕΝΦΙΑ ΤΟΥΡΣ

Άβαταρ μέλους
bebes
4TF S1600 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 3673
Εγγραφή: 11/05/05 7:38
Last Visit: 20/11/14 13:08
Τοποθεσία: Πάνω στο ...αγούρι του ΔΝΤ

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό pointer » 24/10/11 19:36

Φύγε κατευθείαν για hilux ή D-max μην τα κοιτάς καθόλου τα άλλα 2..εγώ έχω το navara με 1,5 καμπίνα και είναι στριμωχτά.Υποθέτω πως με 2καμπινο θα είναι λίγο μεγαλύτερο..
The best sound of the world comes from the air!UH-1H(Huey) of-cource! http://www.youtube.com/watch?v=NRd-yMT_5NE
pointer
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 539
Εγγραφή: 10/07/11 19:50
Last Visit: 13/11/14 14:39

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό georgemvg » 30/10/11 21:43

Άκουσε κανείς για αύξηση των τελών κυκλοφορίας στα επίπεδα των ιχ?
georgemvg
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 07/09/07 21:53
Last Visit: 10/11/11 21:31

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό giorgos_krhth_91 » 01/11/11 2:14

pointer έγραψε:Φύγε κατευθείαν για hilux ή D-max μην τα κοιτάς καθόλου τα άλλα 2..εγώ έχω το navara με 1,5 καμπίνα και είναι στριμωχτά.Υποθέτω πως με 2καμπινο θα είναι λίγο μεγαλύτερο..

Και γω d-max προτεινω,πολυ καλοι χωροι και ισως πιο αντοχης ακομα και απο το hi lux,
εδω στην επαρχια κυκλοφορουν παρα μα παρα πολλα αγροτικα και υπαρχει πολυ μεγαλο feedback οσον αφορα την αξιοπιστια του καθε μοντελου σε σκληρη χρηση
giorgos_krhth_91
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 961
Εγγραφή: 02/02/11 4:31
Last Visit: 14/11/14 0:17
Τοποθεσία: Χανιά Κρήτης

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό Megane98hp » 04/12/11 20:58

Σήμερα το L200 μου έκανε κάτι για το οποίο ένιωσα πολύ περίφανος. Όχι δεν θα αρχίσω να γράφω ότι είναι το καλύτερο και ο ανταγωνισμός είναι κουβάδες. Απλά θα πώ ότι για πρώτη φορά το ζήτησα να κάνει κάτι που δεν του είχα ξαναζητήσει μέχρι χθες γιατί φοβόμουνα. Το τόλμησα όμως και το χάρηκα πολύ που μου έλυσε τα χέρια και μου γλύτωσε χρήμα και κόπο. Τί ήταν αυτό?
Μάζευα ελιές σε ένα λιόφυτο που ναι μεν είναι ακριβώς δίπλα στο δρόμο αλλά το να μπεί το αμάξι μέσα είναι πολύ δύσκολο γιατί υπάρχει ένα τεράστιο κράσπεδο. Άλλο ένα πρόβλημα είναι ότι το έδαφος έχει περίεργη κλίση και το χώμα είναι ασταθές. Όλα αυτά με έκαναν να μην τολμώ να βάζω το αμάξι στο λιόφυτο και να χρησιμοποιώ εργάτες να μου κουβαλάνε τα τσουβάλια απο το μέσα τμήμα του λιόφυτου που είναι και αρκετά μακριά απο το δρόμο.
Χθές μιλούσα με ένα συγγενή και μου είπε ότι υπάρχει μια διαδρομή απο άλλο μέρος της περιοχής που ίσως να μου φανεί χρήσιμη. Έκανα τη διαδρομή, μπήκα στο λιόφυτο εύκολα γιατί ήταν κατηφόρα. Φοβήθηκα λίγο γιατί όταν θα έπρεπε να βγώ θα είχε αρκετό βάρος πάνω η καρότσα. Κάποια στιγμή ετοιμαστήκαμε να φύγουμε. 13 τσουβάλια (ραμένα δλδ περίπου 70-80 κιλά βάρος έκαστο) ελιές συν εξοπλισμός, ανηφόρα και μαλακό χώμα. Μου έκανε εντύπωση με πόση ευκολία κατεύθηνα το φορτηγό ανάμεσα στην μεγάλη πλαινη κλίση αλλά το καλύτερο ήταν στο τέλος. Ευθυγράμισα το αμάξι για να ανέβω την ανηφόρα στην κορυφή της οποίας είχε ένα μεγάλο χωμάτινο σκαλοπάτι απο το οποίο θα περνούσε μόνο η αριστερή μεριά του αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα έπρεπε να στρίψω δεξιά. Μιλάμε ότι το βάρος που θα σήκωνε η δεξιά μεριά του αυτοκινήτου θα ήταν αρκετά μεγαλύτερη. Πέρασε όμως και μπορώ να πώ ότι δεν το ένιωσα να ζορίζεται τρομερά.

Δεν νομίζω να χρειαστεί να του ξαναζητήσω κάτι δυσκολότερο απο αυτό. Το μόνο που με κάνει να νιώθω "κάπως" είναι ότι πέρασα απο 2 λιόφυτα ιδιοκτησίας άλλων. Με την ευκαιρία να ρωτήσω και κάτι αν ξέρει κανείς. Πού μπορώ να βρώ κάτι μεγάλες - τσιμεντένιες σωλήνες - που τις βάζουν σε αυτά τα κράσπεδα και τις χτίζουν με τσιμέντο έτσι ώστε και να γίνει μια ράμπα και να μην εμποδίζεται η ροή του νερόυ στο πλάι του δρόμου?
Χαζομπαμπαδες ολου του κοσμου ΕΝΩΘΕΙΤΕ!!! ΠΑ.Ο.Χ.
www.hazompampades.com
KATEΡΙΝΙΩ ΜΟΥ ΣΑΓΑΠΑΩ ΕΙΣΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΖΩ!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Megane98hp
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9261
Εγγραφή: 16/03/03 2:12
Last Visit: 17/11/14 20:24
Τοποθεσία: Στο Ηρακλειο τση Κρηητης

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό vespas » 04/12/11 21:33

Megane98hp έγραψε:...... Με την ευκαιρία να ρωτήσω και κάτι αν ξέρει κανείς. Πού μπορώ να βρώ κάτι μεγάλες - τσιμεντένιες σωλήνες - που τις βάζουν σε αυτά τα κράσπεδα και τις χτίζουν με τσιμέντο έτσι ώστε και να γίνει μια ράμπα και να μην εμποδίζεται η ροή του νερόυ στο πλάι του δρόμου?

:offtopicviii: http://www.roadtecgroup.com/index.php?option=com_k2&view=itemlist&task=category&id=1:cement-pipes&Itemid=66&lang=el
Αυτές ψάχνεις;
Για κάποιον μες στον κόσμο είν' αργά
ποιος τη ζωή μου, ποιος την κυνηγά;
Άβαταρ μέλους
vespas
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2691
Εγγραφή: 30/01/11 15:32
Last Visit: 20/11/14 20:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Αίγινα

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό dstou » 04/12/11 22:42

Πού μπορώ να βρώ κάτι μεγάλες - τσιμεντένιες σωλήνες - που τις βάζουν σε αυτά τα κράσπεδα και τις χτίζουν με τσιμέντο έτσι ώστε και να γίνει μια ράμπα και να μην εμποδίζεται η ροή του νερόυ στο πλάι του δρόμου?


Σχεδόν σε οποιαδήποτε μάντρα οικοδομικών υλικών, σίγουρα στις μεγάλες. Κυκλοφορούν σε πλειάδα διαμέτρων, προτίμησε αυτές από άοπλο σκυρόδεμα και σε 800 χιλ. εξωτ. διάμετρο. Είναι ευκολότερες στη μεταφορά και τοποθέτηση. Θέλουν τσιμέντωμα βέβαια για να σταθεροποιηθούν και να αυξηθεί η αντοχή τους.
Οι οπλισμένες, οι επονομαζόμενες και καμπάνα από το κωνοειδές σχήμα των χειλέων τους για να μπαίνει η μία μέσα στην άλλη, είναι πολύ ακριβότερες και βαρύτερες.
dstou
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9206
Εγγραφή: 17/09/08 11:23
Last Visit: 19/11/14 21:41

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό umaga » 05/12/11 16:43

dstou έγραψε:
Πού μπορώ να βρώ κάτι μεγάλες - τσιμεντένιες σωλήνες - που τις βάζουν σε αυτά τα κράσπεδα και τις χτίζουν με τσιμέντο έτσι ώστε και να γίνει μια ράμπα και να μην εμποδίζεται η ροή του νερόυ στο πλάι του δρόμου?


Σχεδόν σε οποιαδήποτε μάντρα οικοδομικών υλικών, σίγουρα στις μεγάλες. Κυκλοφορούν σε πλειάδα διαμέτρων, προτίμησε αυτές από άοπλο σκυρόδεμα και σε 800 χιλ. εξωτ. διάμετρο. Είναι ευκολότερες στη μεταφορά και τοποθέτηση. Θέλουν τσιμέντωμα βέβαια για να σταθεροποιηθούν και να αυξηθεί η αντοχή τους.
Οι οπλισμένες, οι επονομαζόμενες και καμπάνα από το κωνοειδές σχήμα των χειλέων τους για να μπαίνει η μία μέσα στην άλλη, είναι πολύ ακριβότερες και βαρύτερες.



+1

τσιμεντενιες σωληνες η σωστη ονομασια ειναι "κιούγκια" :rtfm:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
umaga
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 2299
Εγγραφή: 08/12/10 16:42
Last Visit: 29/09/14 11:54
Τοποθεσία: καλαμαί

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό Megane98hp » 05/12/11 18:55

Ωραία όλα αυτά αλλά θα αντέξει το βάρος του αγροτικού συν οτιδήποτε από 700-900 κιλά βάρος ελιές ή ξύλα ή δε ξέρω κι εγώ τί?

Απόψε το πήγα ένα βήμα παραπέρα. Κάναμε 18 τσουβάλια και του έβαλα 15 στη καρότσα. Απο φόβο άφησα 3 τσουβάλια στο λιόφυτο. Τί να πώ πια? Αν πώ ότι δεν κατάλαβα το αμάξι να ζορίζεται θα φανώ υπερβολικός? Ποιά είναι τα όρια ρε παιδιά? Μιλάμε για τεράστιο βάρος το οποίο το κουβαλούσε σε χωμάτινο, βρεγμένο - αλλά όχι λασπωμένο - έδαφος αλλά με 10-15% κλίση ανηφορικό και παράλληλα διαγώνια διαδρομή μήκους 300 μέτρων. Πώς μπορώ να ξέρω μέχρι πού πάει? Υπάρχουν σημάδια ή απλά θα σπάσει κάποιος άξονας και τότε θα το καταλάβω? :oops:
Χαζομπαμπαδες ολου του κοσμου ΕΝΩΘΕΙΤΕ!!! ΠΑ.Ο.Χ.
www.hazompampades.com
KATEΡΙΝΙΩ ΜΟΥ ΣΑΓΑΠΑΩ ΕΙΣΑΙ Η ΖΩΗ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΖΩ!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
Megane98hp
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 9261
Εγγραφή: 16/03/03 2:12
Last Visit: 17/11/14 20:24
Τοποθεσία: Στο Ηρακλειο τση Κρηητης

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό meco » 05/12/11 19:46

Megane98hp έγραψε:Ωραία όλα αυτά αλλά θα αντέξει το βάρος του αγροτικού συν οτιδήποτε από 700-900 κιλά βάρος ελιές ή ξύλα ή δε ξέρω κι εγώ τί?

Απόψε το πήγα ένα βήμα παραπέρα. Κάναμε 18 τσουβάλια και του έβαλα 15 στη καρότσα. Απο φόβο άφησα 3 τσουβάλια στο λιόφυτο. Τί να πώ πια? Αν πώ ότι δεν κατάλαβα το αμάξι να ζορίζεται θα φανώ υπερβολικός? Ποιά είναι τα όρια ρε παιδιά? Μιλάμε για τεράστιο βάρος το οποίο το κουβαλούσε σε χωμάτινο, βρεγμένο - αλλά όχι λασπωμένο - έδαφος αλλά με 10-15% κλίση ανηφορικό και παράλληλα διαγώνια διαδρομή μήκους 300 μέτρων. Πώς μπορώ να ξέρω μέχρι πού πάει? Υπάρχουν σημάδια ή απλά θα σπάσει κάποιος άξονας και τότε θα το καταλάβω? :oops:

Μάνο εγώ θυμάμαι τη δεκαετία του 80 το βενζινοκίνητο 1600άρι 2κίνητο Toyota Hilux φορτηγάκι μας να αναβαίνει χέρση ανηφόρα με 12% κλίση τουλάχιστον (μπορεί και παραπάνω - πλαγιά ήταν στην ουσία) φορτωμένο με 10-12 τσουβάλια σταφίδα (90κιλά το ένα) συν πανιά συν κόσκινο συν συν. Οπότε δε μου κάνει καθόλου εντύπωση ότι ένα σύγχρονο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκίνητο που είναι και 4χ4 κάνει αυτά που μας λες. Μπορεί ακόμα πολλά περισσότερα. Κακώς άφησες τα τσουβάλια στο λιόφυτο. Πετάγομαι τώρα με το RAV4 να τα πάρω. :P :lol:

Αντέχει. Η τσιμεντοσωλήνα απλά πρέπει να ακουμπήσει καλά κάτω και να σταθεροποιηθεί εξίσου καλά. Ιδανικά πρέπει να σκάψεις λίγο, να ρίξεις τσιμέντο στο λάκκο και όσο είναι νωπό να τοποθετήσεις τη τσιμεντοσωλήνα, προκειμένου να γίνει καλή εφαρμογή. Μετά ρίξε και λίγο μπετό από πάνω να γίνει ίσιο το πέρασμα και είσαι έτοιμος. Βέβαια όλα τα παραπάνω είναι σχετικά οπότε ρώτησε και κανένα εργολάβο που αναλαμβάνει τέτοια μικρά έργα να σου πει και αυτός τη γνώμη του.
Άβαταρ μέλους
meco
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 6049
Εγγραφή: 01/01/70 2:00
Last Visit: 20/11/14 12:33
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό Crektis » 10/12/11 0:00

Megane98hp έγραψε:Ωραία όλα αυτά αλλά θα αντέξει το βάρος του αγροτικού συν οτιδήποτε από 700-900 κιλά βάρος ελιές ή ξύλα ή δε ξέρω κι εγώ τί?

Απόψε το πήγα ένα βήμα παραπέρα. Κάναμε 18 τσουβάλια και του έβαλα 15 στη καρότσα. Απο φόβο άφησα 3 τσουβάλια στο λιόφυτο. Τί να πώ πια? Αν πώ ότι δεν κατάλαβα το αμάξι να ζορίζεται θα φανώ υπερβολικός? Ποιά είναι τα όρια ρε παιδιά? Μιλάμε για τεράστιο βάρος το οποίο το κουβαλούσε σε χωμάτινο, βρεγμένο - αλλά όχι λασπωμένο - έδαφος αλλά με 10-15% κλίση ανηφορικό και παράλληλα διαγώνια διαδρομή μήκους 300 μέτρων. Πώς μπορώ να ξέρω μέχρι πού πάει? Υπάρχουν σημάδια ή απλά θα σπάσει κάποιος άξονας και τότε θα το καταλάβω? :oops:


Το αδιαμφισβήτητο είναι πως όλα τα Pick-up είναι σκληροτράχυλα αυτοκίνητα, δεμένα στιβαρά, για να αντέχουν καταπονήσεις και κραδασμούς. Όλα βέβαια έχουν και τα όριά τους. Το πρώτο όριο που δίνει και ο κατασκευαστής είναι το ωφέλιμο φορτίο. Αν λοιπόν αυτά τα 15 τσουβάλια τα ξεπερνούν, πως θα συμβεί μια ή δύο φορές ίσως να μη του κάνουν ζημιά. Αλλά, αν γίνεται τακτικά κάτι τέτοιο, σίγουρα θα επιφέρει κάποιες βλάβες, είτε στο σύστημα της ανάρτησης, είτε στο σύστημα μετάδοσης, είτε ακόμη και στον κινητήρα. Έχω ακούσει περίπτωση (δεν θυμάμαι αμάξι) που ήταν φορτωμένο και είχε πάρει σασί, χωρίς να το καταλάβει ο οδηγός! Αυτό που είχε συμβεί, ήταν πως από το πολύ φόρτωμα, είχε κάτσει αρκετά και προφανώς βρήκε κάπου.
Crektis
4TF A5 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 541
Εγγραφή: 07/11/10 10:59
Last Visit: 21/11/14 0:33

Re: FORUM "Αγροτων"

Δημοσίευσηαπό Hellenic Vanagon » 10/12/11 0:44

Σας έχει τύχει ποτέ φορτηγό με τους διπλούς πίσω τροχούς να... έχουν πάει βόλτα ξεχωριστά από το αυτοκίνητο;

Από την, συνεχή, υπερφόρτωση...

Πάντως για μικρά διαστήματα πολύ προσεκτικά και όχι συστηματικά μπορείς να φορτώνεις και το διπλάσιο του επίσημου ωφέλιμου. ( Έτσι το δοκιμάζουν οι κατασκευαστές.).

Παράνομα εννοείται.


:-?
Οφείλω το ευ ζειν στους δασκάλους μου και το ζειν στους γονείς μου και στο σύστημα "SYNCRO" (δις) της VW..

Εικόνα

http://i306.photobucket.com/albums/nn268/ktm25089/icon_secta.gif
Άβαταρ μέλους
Hellenic Vanagon
4TF N2 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 603
Εγγραφή: 28/09/11 11:45
Last Visit: 07/12/12 11:18

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Εκτός Δρόμου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες