19/09/14 17:48

Θόλωμα παρμπρίζ στο RAV4

Forum για τα εκτός δρόμου οχήματα, διαδρομές και off-road αναζητήσεις

Θόλωμα παρμπρίζ στο RAV4

Δημοσίευσηαπό nikoska » 03/06/05 13:58

Χθες που εβρεχε μου εσπασαν τα νευρα. Θολωνε το παρμπριζ και πατουσα το αντιστοιχο κουμπι για το γρηγορο ξεθόλωμα (οπως συνιστουν και οι οδηγιες) με αποτελεσμα να ανοιγει αυτοματα ο κλιματισμος(ψύξη) και να ξεθολώνει άμεσα το τζαμι. Επειδη ομως εβγαζε κρυο αερα, το εκλεινα. Εβαζα τον αερα στη διαδρομη παρμπριζ-πόδια ή σκετο παρμπριζ, αλλα πολυ γρηγορα το τζαμι θολωνε παλι και φτου κι απ την αρχη. Οτι κι αν δοκιμασα τζιφος.
Υπαρχει κανενας παλιος με εμπειρια να μας τη μεταδωσει? 'Η θα περασουμε τον επομενο χειμωνα με το κλιματισμο ανοιχτο?
nikoska
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 16/09/04 14:32
Last Visit: 21/07/06 21:48

Δημοσίευσηαπό cpp » 03/06/05 14:06

Τα τζάμια θέλουν κρύο αέρα!!!!!!!!!! έτσι φεύγουν οι υδρατμοί........
Οπότε αναγκαστικά ανοίγεις το air condition ακόμα και το χειμώνα!!!!!!!
Δεν μπορεί να έχει έξω 10 βαθμούς πχ και μέσα να το έχεις στο 24 και να θες να φύγουν οι υδρατμοί.......... Το 20 με 21 είναι μια καλή θερμοκρασία για χειμώνα καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!
cpp
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7065
Εγγραφή: 09/10/02 12:05
Last Visit: 08/09/14 23:19

Δημοσίευσηαπό nikoska » 03/06/05 14:57

Ευχαριστω για την απαντηση σου, αλλα εχω καποιες αποριες.

cpp έγραψε:Το 20 με 21 είναι μια καλή θερμοκρασία για χειμώνα καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!


Χθες το ειχα στη θερμοκρασια που λες 20-21, αλλα θολωναν με τη μια.

cpp έγραψε:Τα τζάμια θέλουν κρύο αέρα!!!!!!!!!! έτσι φεύγουν οι υδρατμοί........
Οπότε αναγκαστικά ανοίγεις το air condition ακόμα και το χειμώνα!!!!!!!


Δηλαδη θες να πεις οτι οταν βρεχει (χειμωνα-καλοκαιρι) κυκλοφορεις με το κλιματισμο ανοιχτο;;; Δηλαδη το ιδιο κανουν ολοι για να μην εχουν θολωμενα τζαμια;

cpp έγραψε:Δεν μπορεί να έχει έξω 10 βαθμούς πχ και μέσα να το έχεις στο 24 και να θες να φύγουν οι υδρατμοί..........


Το χειμωνα παντως καπως ετσι πηγαινε (10 βαθμοι εξω, 24 μεσα) και δεν ειχα προβλημα θολωματος.
nikoska
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 16/09/04 14:32
Last Visit: 21/07/06 21:48

Δημοσίευσηαπό cpp » 03/06/05 15:09

nikoska έγραψε:Ευχαριστω για την απαντηση σου, αλλα εχω καποιες αποριες.

cpp έγραψε:Το 20 με 21 είναι μια καλή θερμοκρασία για χειμώνα καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!


Χθες το ειχα στη θερμοκρασια που λες 20-21, αλλα θολωναν με τη μια.

cpp έγραψε:Τα τζάμια θέλουν κρύο αέρα!!!!!!!!!! έτσι φεύγουν οι υδρατμοί........
Οπότε αναγκαστικά ανοίγεις το air condition ακόμα και το χειμώνα!!!!!!!


Δηλαδη θες να πεις οτι οταν βρεχει (χειμωνα-καλοκαιρι) κυκλοφορεις με το κλιματισμο ανοιχτο;;; Δηλαδη το ιδιο κανουν ολοι για να μην εχουν θολωμενα τζαμια;

cpp έγραψε:Δεν μπορεί να έχει έξω 10 βαθμούς πχ και μέσα να το έχεις στο 24 και να θες να φύγουν οι υδρατμοί..........


Το χειμωνα παντως καπως ετσι πηγαινε (10 βαθμοι εξω, 24 μεσα) και δεν ειχα προβλημα θολωματος.


Για μένα καλή θερμοκρασία είναι το 20 στο Auto........ Το θέμα θολώματος υπάρχει το χειμώνα ή σε βροχερές ημέρες εκεί αν δεν γίνεται η δουλειά στους 20 το κατεβάζω στο 18 για λίγο και μετά ξανά 20 auto......
Οπότε ναι χειμώνας και ο κλιματισμός ανοικτός και έχουμε δροσούλα στο αμάξι... αλλά κανένα πρόβλημα .... γενικά δεν πρέπει να υπάρχουν μεγάλες διαφορές μέσα με έξω ....
cpp
4TF N4 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7065
Εγγραφή: 09/10/02 12:05
Last Visit: 08/09/14 23:19

Δημοσίευσηαπό dog80 » 03/06/05 20:28

Κοίτα αν το κλιματιστικό είναι στο κλειστό ή ανοιχτό κύκλωμα. Πιθανόν έχει μείνει στο κλειστό και γιαυτό σου θαμπώνει τα τζάμια.
http://www.fubar.gr, για τελειωμένες καταστάσεις :D
Twitter: @FubarGR
Άβαταρ μέλους
dog80
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7623
Εγγραφή: 08/03/04 16:54
Last Visit: 19/09/14 16:21

Δημοσίευσηαπό popol@ros » 03/06/05 20:34

για να ξεθολωσεις το τζαμι θελει απλα να ειναι ανοιχτος ο κλιματισμος και τιποτε παραπανω.......... αυτο που κανει ειναι να μαζευει την υγρασια και να ξεραινει τον αερα.....
δεν καταλαβα γιατι θα πρεπει να επικρατει πολικο ψυχος μεσα στην καμπινα???? δεν μπορεις να βαλεις θερμοκρασια ας πουμε 25 βαθμους ????

αντε ρε παιδια , τα ευκολα τα κανετε δυσκολα χωρις λογο......
είμαι χωριάτης κλαρινογαμπρός!

cash back, Πάμε όλοι για cash back!!!
δώστε cash back στο πόπολο.

http://aptter.com/
Άβαταρ μέλους
popol@ros
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8898
Εγγραφή: 30/08/04 11:26
Last Visit: 19/09/14 13:03
Τοποθεσία: τσίπουρο Land

Δημοσίευσηαπό tazio » 03/06/05 21:30

Κοίτα την ανακύκλωση του αέρα της καμπίνας αν είναι κλειστή λογικά αυτό φταίει για το θάμπωμα.
...
Άβαταρ μέλους
tazio
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 13182
Εγγραφή: 01/02/03 13:55
Last Visit: 18/09/14 22:46
Τοποθεσία: Σπίτι μου.

Δημοσίευσηαπό Random » 04/06/05 2:30

dog80 έγραψε:Κοίτα αν το κλιματιστικό είναι στο κλειστό ή ανοιχτό κύκλωμα. Πιθανόν έχει μείνει στο κλειστό και γιαυτό σου θαμπώνει τα τζάμια.


Φιλε ντοκυ τι κανεις???

Να σε ρωτησω κατι...ποσα κμ εχεις στο σαντα??

Με τα αμορτισερ εκανες κατι??
Random
 

Δημοσίευσηαπό dea@735 » 04/06/05 9:37

Φιλε ντοκυ τι κανεις???

Να σε ρωτησω κατι...ποσα κμ εχεις στο σαντα??

Με τα αμορτισερ εκανες κατι??[/quote]




Πολύ σχετικός με το θέμα . Μπράβο RANDOM ....
dea@735
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 13/03/03 14:04
Last Visit: 03/11/12 7:21
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό dog80 » 04/06/05 21:12

Random έγραψε:
dog80 έγραψε:Κοίτα αν το κλιματιστικό είναι στο κλειστό ή ανοιχτό κύκλωμα. Πιθανόν έχει μείνει στο κλειστό και γιαυτό σου θαμπώνει τα τζάμια.


Φιλε ντοκυ τι κανεις???

Να σε ρωτησω κατι...ποσα κμ εχεις στο σαντα??

Με τα αμορτισερ εκανες κατι??


80.000 χιλιόμετρα και ακόμα έχει τα εργοστασιακά αμορτισέρ. :P
http://www.fubar.gr, για τελειωμένες καταστάσεις :D
Twitter: @FubarGR
Άβαταρ μέλους
dog80
4TF S2000 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 7623
Εγγραφή: 08/03/04 16:54
Last Visit: 19/09/14 16:21

Δημοσίευσηαπό nikoska » 06/06/05 13:43

Μάλλον σας μπερδεψα από δικό μου λάθος.

Λοιπον, μεσα στο αμαξι υπαρχουν:

- κλιματισμός
- A/C

Βρεχει και εχω τον κλιματισμο στο AUTO και στους 20-21 βαθμους και ανοιχτη την κυκλοφορία αερα απο μεσα προς τα εξω. Τα τζαμια θολωνουν.
Παταω το κουμπι για το ξεθολωμα παρμπριζ (ετσι λενε οι οδηγιες του RAV), αναβει το A/C (παραλληλα με τον κλιματισμο στο AUTO) και αμεσως το τζαμι ξεθολωνει, αλλα αρχιζω να παγωνω εγω. Κλεινω το A/C (ο κλιματισμος παραμενει ενεργος στο AUTO)και το τζαμι θολωνει παλι.
nikoska
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 16/09/04 14:32
Last Visit: 21/07/06 21:48

Δημοσίευσηαπό tifozif1 » 06/06/05 14:08

Δοκίμασε αφου πατήσεις το κουμπί για το ξεθόλωμα να αυξήσεις την θερμοκρασία σε 24-25 για να μην κρυώνεις.

Όταν δεν είναι αναμένο το λαμπάκι του Α/C δεν δουλέβει ο κλιματισμός παρά μόνο η θέρμανση (ο αέρας ζεστένεται από τον κινητήρα).
Άβαταρ μέλους
tifozif1
4TF N1 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: 11/08/03 14:54
Last Visit: 10/12/09 13:15

Δημοσίευσηαπό onyx ! » 07/06/05 12:58

Όταν θολώνει καλό είναι να μπαίνει φρέσκος αέρας ώστε ο εσωτερικός που έχει κορεστεί από υγρασία να φεύγει και να μην ανακυκλώνεται.
Η λειτουργία του συμπιεστή του A/C εκτός από το κρύο κάνει και αφύγρανση. Στη συγκεκριμένη λειτουργία το κρύο είναι η παρενέργεια. Οπότε απλά βάζεις και καλοριφέρ ή στα προχωρημένα κλοματιστικά ρυθμίζεις ανάλογα τη συνολική θερμοκρασία. Μπορεί να ακούγεται σαν σπατάλη το να έχεις A/C και καλοριφέρ μαζί και όντως είναι αλλά επιτυγχάνει την κατάλληλη θερμοκρασία μαζί με την απαιτούμενη αφύγρανση.
Τελευταία επεξεργασία από onyx ! και 05/06/06 8:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
onyx !
4TF WRC Driver
 
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: 16/09/02 13:13
Last Visit: 15/09/14 15:18
Τοποθεσία: Αθήνα & όχι μόνον...

Δημοσίευσηαπό kramih1 » 04/06/06 16:03

Καταρχην καλημερα σας, είναι η πρώτη φορά που γράφω και το θέμα είναι ο κλιματισμός!! :roll:

θα σας μιλησω σαν μηχανολόγος γιατι αυτο το θέμα με τα θολώματα το ακούω συχνα και μου φαίνεται παράλογο που το έχουμε ακόμα απορία.

Οι υδρατμοί είναι όντως υγρασία .Στο αυτοκινητο οφείλονται στο ότι λόγω κρύου ειναι αυξημενη η υγρασία και σε συνδυασμό με την μεγαλυτερη θερμοκρασία στο εσωτερικό μετραπονται σε υγρό.
Το να ανοιγεις το κρυο για να φύγει το φαινόμενο του θολώματος(προσοχη το φαινόμενο γιατι ουσιαστικά η υγρασία δεν φεύγει) πραγματοποείται επιτυγχάνοντας χαμηλότερη θερμοκρασια(πάνω στο κρυσταλλο) απο την εξωτερική με αποτέλεσμα η υγρασια να μην μετατρέπεται σε υγρό.

Ο μόνος τρόπο να εξαφανισεις την υγρασία είναι να ξηράνεις την ατμοσφαιρα και αυτο πραγματοποιειται, μόνο , με εισαγωγή θερμού νωπού αέρα, άρα ανοίγοντας το καλοριφερ και χωρίς ανακύκλωση. Φαντάζομαι οτι τα αυτοκινητα που έχουν κλιμαστισμό(χρησιμοποιουν το ίδιο συστημα για θερμανση-ψυξη) αν ανοίγουν θα φέρνουν ζέστη.

Επίσης για το φίλο που λέει για την αφυγρανση, ισχύει στα κλιμαστικα αλλά όχι στην ψυξη, είναι μια διαδικασια που αφορά την θέρμανση και πρέπει να δείξω σε ενα ψυχρομετρικο χάρτη πως γίνεται αυτό.

Πάντως όσοι εχουν Focus(το προηγούμενο) στην έκδοση Trend οταν είναι για ξεθαμπωμα ειναι ζωγραφισμενα στα χειριστηρια και λεει να βάλει τον αερα στο παρπριζ ,στο ζεστό και την ταχυτητα στο 3 ,εαν έχεις ανακυκλωση την απενεργοποιει μόνο του.

Sorry για τον δασκαλιστικο χαρακτηρα.
kramih1
4TF Newbie Driver
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 06/10/04 18:19
Last Visit: 20/11/06 18:48

Δημοσίευσηαπό alexastrag » 04/06/06 21:24

στο δικο μου focus 1 ghia με κλιματισμο πατωντας το κουμπι για το ξεθολωμα του παρπριζ ανοιγει ο κλιματισμος στο ζεστο με φουλ ταχυτητα του βεντιλατερ και ταυτοχρονα ανοιγει και η εισοδος φρεσκου αερα.
το αποτελεσμα ειναι αμεσο αν και η ζεστη ειναι μαλλον υπερβολικη και αναγκαζομαι πολυ γρηγορα να το κλεισω.
Αλεξανδρος.
alexastrag
4TF N3 Driver
 
Δημοσιεύσεις: 1935
Εγγραφή: 11/06/02 18:41
Last Visit: 13/04/14 23:29

Επόμενο

Επιστροφή στο Εκτός Δρόμου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες